עיצוב פנים סלון – 4 טיפים מנצחים לעיצוב הסלון שלכם

הסלון הוא אחד החדרים שאנשים הכי רוצים ואוהבים לעצב. הסלון מבחינתם הוא לב הבית- הוא מקום לנוח בו, לבלות בו עם המשפחה המצומצמת ואיך לא, גם לארח בו חברים ומשפחה. בדיוק מסיבות אלה (במיוחד האחרונה), אנשים רוצים ומבינים את החשיבות של עיצוב הבית. חלקם מעדיפים לעשות זאת לבד וחלקם שוכרים את שירותיו של מעצב פנים מקצועי. אז מה עדיף- לבד או עם מעצב פנים? ואם לבד- איך לעשות זאת נכון? הנה כמה טיפים שיעשו לכם סדר בכל מה שקשור לעיצוב פנים הסלון.

איך כדאי לעצב את הסלון- לבד אם עם מעצב פנים?

ההמלצה היא כן להיעזר במעצב פנים בכל מה שקשור לעיצוב הבית בכלל והסלון בפרט. מלבד הידע שמביא איתו מעצב הפנים, הוא יכול לעזור לכם לחסוך כסף בכך שהוא ימנע מכם הוצאות מיותרות, ידע לשמור על התקציב שלכם ולא לחרוג ממנו וכמובן יחסוך לכם זמן וכסף בחיפוש אחר אנשי מקצוע. במידה והחלטתם שכן ללכת עם מעצב פנים, כדאי לחפש מעצב פנים מומלץ, כזה שהמליצו עליו חברים, מכרים או אפילו לקוחות אחרים שלו שראיתם בפייסבוק.

איך לבחור וילון לסלון?

מלבד העובדה שווילון צריך להתאים בצבעיו לצבעי הסלון (הקירות והספות), בין אם בצבעים דומים או דווקא מנוגדים, ישנם עוד כמה דברים שחשוב לבחון לפני בחירת וילון:

ניקיון הווילון- בדקו אם הווילון ניתן לכיבוס. ככל שאיכות בד הווילון תהיה טובה יותר הוא פחות ידהה ויהיה קל יותר לנקות אותו.

אטימות הווילון- חשוב להתאים את אטימות הווילון לחדר שבו הוא נמצא. בסלון לדוגמה נרצה אותו יותר שקוף ובחדרי השינה לעומת זאת קצת יותר אטום.

תליית הווילון- ישנן דרכים ליצור "אשליות" בעזרת הווילון כמו אשליה של חלון גדול או של תקרה גבוהה. הכל עניין של איך ואיפה אתם תולים את הווילון.

השתמשו בטפטים

טפטים מעוצבים בסלון יכולים לעשות שינוי גדול בכל מה שקשור לעיצוב הסלון. לטפטים יש שלושה יתרונות עיקריים: הם זולים, קל לשים אותם על הקיר והם באים במגוון צבעים, צורות וטקסטורות. ניתן לבחור את הטפט שהכי מתאים לסגנון העיצוב שאתם רוצים שהסלון שלכם יקרין- מסגנון כפרי פשוט ועד לסגנון מודרני ויוקרתי.

הכי חשוב- תכננו לפני שאתם מתחילים

אמנם הסלון הוא רק חלל אחד בבית אך יש לו משמעות רבה. על מנת שלא להיכנס להוצאות יקרות ומיותרות, לא לבזבז זמן והכי חשוב- כדי שלא תגיעו לתוצאה שלא רציתם להגיע אליה, חשוב לתכנן. תכננו מה התקציב שלכם, מה בדיוק אתם רוצים לשנות בסלון, אילו אנשי מקצוע אתם צריכים ואפילו לחשוב על חנות בדים שאתם צריכים לעבור בהם. ככל שתגיעו לפרטים הקטנים ביותר, התוצאה הסופית תהיה טובה יותר.