הדבר הקטן שעושה את השינוי הגדול

לרהט חלל היא משימה מורכבת. על החלל המעוצב להכיל ריהוט בהתאם לאורח החיים, עליו להיות נוח ופרקטי וכמובן שיש ליצור סינרגיה בין כלל הפריטים המוצבים בחלל. מעבר לבחירות הקשות מלכתחילה, ישנן התלבטויות שאינן קשורות באופן ישיר לסגנון העיצוב, אלא דווקא לתקציב. בבואכם לעצב חללים שונים (בין אם זה ביתכם ו/או המשרד שלכם) יש לקחת בחשבון את החלל, את הציוד הנדרש וכמובן את התקציב אותו אתם מקצים למטרה. כל עוד התכנון המקדים מתבצע כראוי, אזי המשך הדרך צפויה להיות חיובית.

כך תעצבו את החלל

אין ספק כי אתם מבקשים לעצב חלל באופן ייחודי ומקורי וכל זאת בהתאם ליכולות העיצוב שלכם ולתקציב העומד לרשותכם. אם אתם עומדים לפני שוקת שבורה ולא יודעים כיצד ממשיכים מפה, אפשרו לנו לעזור לכם. הדבר הראשון שחשוב להבין הוא כי אתם יכולים לרכוש רהיטים מעוצבים כחלק מקולקציה קיימת אזי המחיר יהיה נוח יותר, ומאידך אתם יכולים לרכוש ריהוט מעוצב באופן ייחודי ובהתאמה אישית, אז המחיר יהיה גבוהה יותר ולעיתים משמעותית. כל עוד אתם עובדים במסגרת תקציב מוגדר ולא רב, כדאי שתרכשו ריהוט כחלק מקולקציה קיימת ואת הייחודיות שלכם תכניסו ברהיטים ייחודים שלא מוצאים בכל בית ובכל זאת הם לא יקרים.

עליכם ברגעים אלו להיות יצירתיים ולחשוב כיצד אתם משלבים ריהוט נדיר שלא קיים בכל בית ויוצרים את הפינה המקורית שלכם, בין אם זה הדום לרגליים, הספה משנות ה- 60 שעברה שחזור, מזנון משוחזר וכיוצא בזאת. ככל שתשקיעו מחשבה ותשתדלו להיות מקוריים, כך תצליחו לבטח לייצר לעצמכם חלל מעוצב בטיב טעם ומקורי, כזה שלא רואים בכל בית.

לעיתים הפריטים הקטנים שתשלבו על המזנון ולצד ריפוד לספה, הם שיצרו את ההבדל בין עוד בית מרוהט כמו אצל השכנים לבין בית ייחודי ומקורי וזאת באמצעות תמונה ייחודית, עציץ מופלא, קערת פירות מרהיבה, מנורה מהודרת ועוד.

נראה מיליון דולר ונרכש בכמה מאות שקלים בודדים

ישנם לא מעט בתים אליהם אתם נכנסים ולמראה העיצוב המרשים, אתם לרגע מתבלבלים ותוהים האם נכנסתם לבית ששווה מיליון דולר וזאת מבלי לדעת את האמת כולה – הפריטים שנרכשו בכמה מאות שקלים בודדים, הם שיוצרים את התחושה היוקרתית וייחודית. כדי להגיע למצב בו הבית שלכם מקבל מראה ייחודי, עליכם להשקיע בבחירת ריהוט בהתאמה מושלמת לסגנון החיים שלכם ולחשוב טוב טוב, לא רק על הפרטים העיקריים, אלא גם על הפרטים הקטנים ביותר, כי הם שהופכים את החיים למשמעותיים.

לסיכום – עיצוב בית ו/או משרד, דורש השקעה בראש ובראשונה של מחשבה מחוץ לקופסא. משום שמרבית הריהוט זהה האחד לשני, עליכם לחשוב כיצד אתם יוצרים בידול והופכים את הבית שלכם להיות שונה מכל בית אחר בו נתקלתם במהלך חייכם.