טיפים לעיצוב הבית לקראת החורף

אחד הדברים הכיפיים ביותר בעיצוב של הבית הוא האפשרות לשינוי. ועכשיו כאשר החורף כבר ממש בפתח, יש סיבה להתאים את העיצוב: זה הזמן להכין את הבית לחורף, להפוך אותו למאורה חמימה וליצור בו אווירה ייחודית היאה לטמפרטורה הנמוכה ולגשמים שדופקים על החלונות מבחוץ.  

לעצב את הבית בדיוק כמו שאוהבים זו משימה למומחים: לא כל אחד יכול להפוך את החזון בראש למציאות. אולם אל דאגה, לשם כך יש אנשי מקצוע והם יעזרו לכם ליצור את בית החלומות שלכם. כמובן שאם ניחנתם בחוש עיצובי, זה הזמן ליישם אותו וכדי שתעשו זאת היטב, ריכזנו עבורכם את הטיפים הבאים. 

מוצרי טקסטיל 

כאשר רוצים ליצור מראה חורפי יש לבחור במוצרי הטקסטיל הנכונים: כרבוליות, כריות ססגוניות, שטיחים ווילונות צריכים לעמוד במרכז הפוקוס ולהשפיע על הנראות של החלל. אם רוצים להלביש את הבית בוילונות לקראת החורף כדאי לבחור בוילונות ארוכים ונשפכים. גם חומרי הגלם שבוחרים לוילון הם משמעותיים: כך למשל וילונות קטיפה יהפכו לשוס חורפי אמיתי. 

מקור חום 

הימים הופכים קצרים יותר, הלילות קרים ואפורים והאווירה מעט יותר סגרירית. אם אתם רוצים להפוך את ההרגשה הקרירה והמנוכרת לחמימה ועוטפת, עליכם להכניס הביתה מקור חום. קמין עץ מעוצב לבית יתגלה כבחירה ממש אטרקטיבית, היום ישנם קמינים מרשימים ומעוצבים אשר יהפכו כל חלל לכמה שיותר ייחודי. קמין עץ מעוצב לבית נמצא בכמה דרגות מעל כל קמין רגיל ובעזרתו תוכלו להפוך את המרחב הסלוני או אפילו הפרטי שלכם לחמים, מפנק ונעים.  

תאורה 

מלבד קמין עץ מעוצב לבית אפשר להכניס מעט חום גם בעזרת תאורה. הימים הקצרים הופכים את הבית לחשוך למדי מאוד מוקדם, לכן הוספת גופי תאורה מעוצבים יכולה לעשות פלאים לכל חלל. החל בגופי תאורה מרכזיים, ועד גופי תאורה עצמאים, תלויים או עומדים, מנורות יכניסו עוד אור לבית ויהפכו כל חדר למואר, חמים וכמה שיותר כיפי ומשפחתי. עכשיו כל שנשאר הוא לבחור את גופי התאורה המתאימים ולשלב אותם בחוכמה בחלל. 

צבע 

החורף מביא עמו יותר זמן פנוי אותו כדאי לנצל על מנת לעצב את הבית. כמובן שאין כל צורך בשיפוצים, צבע יכול לעשות הבדל משמעותי ולהשפיע על העיצוב, האווירה וההרגשה הכללית. כדי להפוך את החלל למזמין יותר בחרו בצבעים בהירים, ואם אתם מעט נועזים, באפשרותכם לשלב גם צבעים חמים. בכל מקרה כדאי שלא לצבוע ביותר משלושה גוונים. 

ריהוט 

גם הריהוט שלכם צריך להיות מותאם לחורף. בעוד שבקיץ מבלים הרבה בחוץ, החורף הופך אותנו ליצורים הרבה יותר ביתיים, לכן על הריהוט להתאים לשהייה ממושכת ולפעמים גם לרביצה אינסופית. לכן במידה ובחרתם לשלב עיצוב קמין איכותי המשתלב נהדר עם ריפוד לספות, אין כמו להציב מולו מרבצים או ליצור פינות זולה מפנקות שיהפכו את השהות למיטבית.