מטבח כפרי – מתקינים וילון וטפט והופכים את המטבח שלנו למושלם

כשאנחנו מעצבים מטבח בסגנון מסוים, אז אנחנו בדרך כלל מתייחסים למאפיינים כלליים, רחבים. אנחנו מתייחסים לדברים העיקריים, ארונות, שיש, קרמיקה ולמפרט שלהם. כך למשל, אם אנחנו רוצים להתקין מטבח בסגנון כפרי, אז אנחנו מתייחסים לסוג העץ, לצבע, אופי הבנייה ופרטים אחרים שיכולים להשפיע על העיצוב והסגנון.

אך מן הסתם, הם לא הפריטים היחידים שמשפיעים על עיצוב המטבח. ישנם פריטים נוספים שיכולים להשפיע ולשפר את איכות המטבח, כך שהוא יהיה הרבה יותר מותאם לסגנון שאנחנו מעוניינים לעצב בחלל הבית שלנו.

אם אנחנו רוצים להתקין מטבח כפרי אנחנו לא יכולים להסתפק רק בארונות מטבח מעץ מלא, שיש או אריחי קרמיקה בצבע מתאים, מאחר ויישארו לא מעט דברים מסביב שיכולים להפריע לעיצוב, יכולים לייצר בלבול מסוים. במקום שיהיה לנו מטבח בסגנון כפרי באופן מלא, אז חלק ממנו יהיה אכן בסגנון כזה אך דברים מסוימים לא יהיו בסגנון כפרי, ואז זה פשוט לא יהיה תואם.

לפני שנציג כמה דברים שיכולים לשפר את העיצוב של מטבח כפרי ולאפיין אותו בצורה הרבה יותר חדה וברורה, צריך לומר שתהליך העיצוב חייב להיות שלם, חייב להתבצע כאשר אנחנו בוחנים את כל המאפיינים ומחברים ביניהם. אנחנו יכולים לעשות את זה עוד לפני שאנחנו מתקינים את המטבח בשטח בעזרת תוכנות הדמיה, וכן אנחנו יכולים לעשות את זה בשלב מאוחר יותר, אחרי שאנחנו מתקינים את המטבח וברור לנו כיצד הוא נראה בשטח.

מה יכול לשפר את העיצוב של המטבח

שני פריטים שיכולים לשפר מאוד את העיצוב של מטבח כפרי ולאפיין אותו בצורה הרבה יותר ברורה, הם וילונות וטפטים. על פניו זה אולי נשמע ברור מאליו, אך תתארו לעצמכם שבתוך מטבח כפרי בדירה עירונית יש חלון מודרני עם תריסים חשמליים או אחרים, אז באופן טבעי יוצר בלבול מסוים, זה לא יוצר עיצוב כפרי אמיתי ושלם.

אם נבחר להתקין וילון מבד איכותי, בצבעים שיתאימו לארונות, אריחי קרמיקה, שיש ובכלל לעיצוב של המטבח הרי שזה יכול להשתלם לנו, זה יכול להוסיף לעיצוב המיוחד של המטבח מצד אחד ומצד שני, גם לשפר את יכולת העבודה שלנו במטבח, במיוחד בימים חמים.

טפטים לעומת זאת, יכולים להכניס עוד מימד של צבע, עוד מימד של עיצוב למטבח, הם יכולים גם להסתיר כל דבר שלא נראה שייך, כל מה שייראה מודרני מדי עבור מטבח בסגנון כפרי.

לא רק לבתים בכפר

כיום אנחנו יכולים למצוא מטבחים בסגנון כפרי לא רק בבתים פרטיים באזורים לא עירוניים. לא מעט אנשים שגרים בעיר רוצים ליהנות ממטבח בסגנון זה עם כל מה שכרוך בכך. מדובר במטבח איכותי, ייחודי, ועם התוספות שציינו, חווית השימוש בו הופכת להיות הרבה יותר משמעותית.