עיצוב חדר ילדים – יעילות ונוחות ללא פשרות

עיצוב חדרי ילדים הינה משימה המחייבת אתכם להתמקד במספר היבטים הקשורים לגילו של הילד, וזאת במטרה להעניק לילדיכם את סביבת החדר התואמת במדויק את צרכיו היומיומיים. יחד עם זאת, חשוב לתכנן ולעצב את חדר הילדים באופן כזה שיאפשר לכם לבצע אי- אילו שינויים קלים במרוצת הזמן בסביבת החדר מבלי להיכנס להוצאות כספיות גדולות בכל כמה שנים.

אחד מפריטי הריהוט החיוניים בכל חדר ילדים הוא כמובן ארון הבגדים בו ניתן לאחסן גם את בגדי היומיום של ילדיכם וגם מבחר חפצים נוספים המשרתים אותו ביומיום. כיום, בכל חדר ילדים, מומלץ להתקין מעין חדר ארונות באמצעות ארונות הזזה מעוצבים המותאמים למידות החדר. חדרי ארונות המגיעים עם דלתות הזזה אומנם מצמצמים את השטח הנותר לעיצוב, אך הארון עצמו יכול להשתלב בכל סגנון עיצובי אותו בחרתם לחדר הילדים.

עיצוב חדר ילדים – מהיכן מתחילים?

כאשר ניגשים לעצב חדר ילדים, יש להתייחס בראש ובראשונה למספר נתונים קיימים כגון: גודל החדר ומספר הילדים שחדר הילדים אמור לשרת. ברוב המקרים, נהוג לאבזר את סביבת החדר במספר פריטי ריהוט הכרחיים כגון: ארון בגדים, מיטה ושידה. את מעטפת הקירות של החדר, תוכלו לעצב באמצעים שונים העומדים לרשותכם כיום, החל מצביעה דקורטיבית וציורי קיר לילדים ועד לבחירת טפטים דקורטיביים עם שלל עיצובים שונים היכולים להתאים לגילו של הילד ותחביביו. בנוסף, מומלץ להיעזר בסוגי בדים שונים המשמשים כמעין וילונות דקורטיביים לחדרי ילדים ובכך להעניק לחדר אווירה אינטימית ונעימה יותר.

להלן קטלוג טפטים מעוצבים.

בכל הנוגע לבחירת פריטי ריהוט לחדר, חשוב להפקיד על איכויות חומרי הגלם מהם מיוצרים הרהיטים השונים המאכלסים את החדר. חומרי גלם איכותיים לחדרי ילדים הם ברוב המקרים חומרים המתאפיינים בעמידות גבוהה ויכולת ניקוי גבוהה.

עיצוב חדר ילדים הינה פעולה במסגרתה חשוב להתייחס לשני פרמטרים עיקריים: יעילות מצד אחד ונוחות מהצד השני, ולאורך כל שלבי העיצוב להתייחס לשניהם כמקשה אחת באמצעותה תוכלו לספק לילדיכם סביבת חדר נעימה ומוצלחת יותר. כאשר אנחנו מדברים על יעילות אנחנו למעשה מדברים על פתרונות שונים המוצעים לכם כיום בתחום האחסון וכאשר אנו מדברים על נוחות אנחנו מדברים למעשה על חלל חדר מרווח ולא עמוס וצפוף יתר על המידה בפריטי ריהוט שונים. הנטייה להעמיס בחדר ילדים רהיטים וחפצים שונים הינה שגויה מן היסוד, ולכן יש לבחון בקפידה את כל פתרונות האחסון המתקדמים העומדים לרשותכם כיום. אחד מהפתרונות מוצע לכם במסגרת תכנון והקמה של חדרי ארונות המותאמים לחדרי ילדים, כאשר גודל יחידת האחסון נקבעת בהתאם לגודל החלל העומד לרשותכם. חדרי ארונות ניתנים כיום להקמה בכל חדר מגורים, לרבות, חדרי מגורים בהם לא שטח ייעודי לטובת חדרי ארונות, וזאת באמצעות ארונות הזזה דקורטיביים המתאפיינים בגוף אחסון גדול ומרווח.