קניתם דירה חדשה? הנה כמה המלצות איך לעצב אותה מבפנים

דירה חדשה שאיש לא גר בה לפניכם היא בהחלט סיבה למסיבה ולאחר שתסיימו לחגוג אנו ממליצים לכם להתפנות לשלב החשוב ביותר : עיצוב פנים של דירה חדשה. שלב זה נחשב בעיני כולם לשלב קריטי וחשוב מכיוון שהוא מכניס אל תוך החלל החדש את האנרגיות שלכם, של המתגוררים בדירה.

כל בית ודירה בישראל מעוצבים אחרת ולכל אדם יש סגנון משלו אך לא כולם יודעים להמחיש את רצונות העיצוב שלהם או להביע את טעמם העיצובי ולכן, אספנו במיוחד בשבילכם מספר טיפים והמלצות שיענו על השאלה איך לעצב את הדירה החדשה שלכם.

המלצות לעיצוב הבית בקלות ובזול

ישנם כמה אלמנטים שחייבים להיות בכל דירה ולא חייבים להוציא הון תועפות בכדי להכניסם אל הדירה החדשה. למשל, בכל דירה ובית יש מספר גדול של חלונות ופתחי אור ולכן, מן הראוי להתייחס אליהם בהתאם ולהתאים להם וילונות נאים שיוסיפו משמעותית לעיצוב הפנים. ישנו מגוון רחב של וילונות ותוכלו לבחור מבניהם את מה שמוצא חן בעיניכם ומתאים לקו העיצובי של הדירה.

הבחירה יכולה להתבסס על פרמטרים כמו מחיר, אורך הוילון, צורת הוילון, גודל וחומר ממנו הוא עשוי. בהתייעצות עם מוכר או יועץ מכירות תוכלו לקבל מידע נרחב על סוגי הוילונות ולהתאימם לחלונות הקיימים בבית שלכם.

קניתם דירה חדשה מקבלן אך אינכם מרוצים מהרצפה שהוא בחר עבורכם? תוכלו לשנות זאת על ידי התקנת פרקט. התקנת פרקט זהו הליך די פשוט ומהיר שיכול להתבצע תוך מספר שעות עבודה או לכל היותר יממה. הפרקטים שנמכרים כיום בחנויות מגיעים אל בית הלקוח במגוון צבעים, דוגמאות ודגמים.

פרקט הלמינציה נחשב לפופולרי ביותר בקרב קהל הלקוחות הישראלי מכיוון שהוא נוח ופשוט להתקנה, זול וזמין ונוח מאוד לשמור על ניקיונו ותחזוקתו. מחירו של פרקט למינציה נע סביב המאה שקלים למטר אך יש גם יקרים / זולים יותר. הפרקט יותקן על גבי רצפה קיימת בדירתכם ויאפשר לכם לשנות באופן ניכר את מראה הדירה והריצוף בה.

קיר לבן הצבוע בצבע חד גוני כבר מזמן נחשב למשעמם ואנשים רבים הבינו כי בכדי לשדרג את הדירה ניתן להשתמש בטפטים. למעשה מדובר בכיסוי קיר קיים באמצעות מדבקה או הלבשה של בד ייחודי כאשר הטפטים מגיעים בדגמים דקורטיביים שונים. יש שרואים לנכון להוסיף טפטים אפילו לתקרה ולחדרי רחצה מכיוון שיש מבחר כה גדול ומיוחד.

הטפט, מעבר להיותו תוספת עיצובית מרעננת ומדליקה יכול גם להסתיר פגמים חיצוניים שיש בקירות הדירה. את הטפט ניתן לקנות מחנויות ובוטיקים לעיצוב הבית כאשר הוא נמכר בגלילים ובמדבקות בגדלים שונים.

עיצוב פנים הדירה הוא שלב הכרחי וככל שתמנעו ממנו תרגישו כי הדירה איננה "שלמה" וגם אם מדובר בדירה חדשה שנרכשה מקבלן, תוספת עיצוב פנים היא חשובה מאין כמותה.