הלבשת הבית בעזרת טפטים ווילונות

טפטים הם דרך פופולרית ובמחיר סביר לקשט את הבית ולהלביש אותו בדקורציה ייחודית. ניתן למצוא טפטים בחנויות, באינטרנט ובמרכזי שיפוץ הבית למיניהם כמו הום סנטר, אבל חשוב יהיה תמיד לערוך השוואת מחירים בין מוצרים שונים ומתקינים בהתאם. מה חשוב לדעת? המשיכו לקרוא.

וילונות הם אלטרנטיבה מעולה לפתרונות הצללה אחרים, בעוד כי וילונות לבית מציעים פרטיות ועדיין יכולים להיות מאוד דקורטיביים. וילונות תלויים בדרך כלל בסלון, אך ניתן לתלות אותם גם על קירות חדר השינה, ממסגרות החלונות, בחדר המקלחת ועוד. וזה היתרון העיקרי בהם, שהם רבגוניים. ואם מדובר על בית פרטי, תוכלו לקבל עיצוב כפרי ע”י התקנת רשתות לחלונות בזול. כך או כך, וילונות באים בצורות, דגלים, צבעים וטקסטורות שונות, ככה שניתן להתאים אותם לכל הצרכים העיצוביים והפרקטיים שלכם.

טפט או וילון? גם וגם?

טפט הוא מדבקה איכותית ודקורטיבית שבדרך כלל מודבקת לקיר, אך ניתן להשתמש בטפטים גם עבור התקנתם על ארונות מטבח, ארונות בגדים, מקררים ועוד. הם משדרגים את העיצוב של כל פריט וחלק בבית, ומתאימים לשימושים רבים.

ישנם סוגים רבים ושונים של דפוסי ודוגמאות טפטים, אך ישנם גם סוגים רבים ושונים של עיצובי וילונות. יש אנשים שמעדיפים להשתמש גם בטפטים וגם בווילונות בביתם, בעוד שאחרים בוחרים זה או אחר. בסופו של דבר, הכול עניין של טעם אישי וסגנון העיצוב של ביתכם.

טיפים לבחירת וילונות לבית או למשרד 

אם המשרד שלכם הינו מבנה קרקע קטן, אנו ממליצים בחום על התקנת רשתות לחלונות בזול יחד עם התקנת הווילונות שלכם. מבני קרקע חשופים יותר לחדירה של מזיקים וחרקים, ולכן התקנת הרשתות תהיה רעיון טוב בדרך כלל. 

וכאשר אתם שוקלים לרכוש וילונות, חשוב להחליט על סוג החלל שתכניסו אותם אליו. למשל, אם אתם מחפשים וילונות לחדר שינה, עדיף לבחור צבע נעים עם דוגמה שלא מסיחה את הדעת מהעיצוב של החדר. ולא פחות חשוב, בסופו של דבר, גודל החלון יקבע כמה אור ייכנס פנימה, לכן חשוב לקחת זאת בחשבון בבחירת וילונות לבית או למשרד. באופן טבעי, גודל הווילון צריך להתאים לגודלו של החלון. 

טיפים לבחירת טפטים לעיצוב הבית 

אם עושים את זה נכון, טפטים הם מוקד תשומת הלב של עיצוב הבית שלכם. הם יכולים לגרום לחדר להיראות יותר מסביר פנים, או מנגד, יכולים לגרום לחדר להרגיש קטן ומסוגר . בתוך כך, הם בעצם עוזרים ליצור אווירה בחדר בהתאם לצבעים, לדוגמאות ולטקסטורות שתבחרו. 

ואלו למעשה הפרמטרים שחשוב לקחת בחשבון בעת בירת טפטים לבית או למשרד. אם אינכם בטוחים במה לבחור, לכו על צבעים ניטרליים. ככה תימנעו מהתנגשות בין צבעים שעלולים להיות בהירים מדי או כהים מדי עבור החלל. והכי חשוב, הקפידו תמיד לבצע השוואת מחירים בין וילונות, השוואת מחירים בין טפטים וכו'.