וילונות שישתלבו עם תריס חשמלי – איך עושים את זה נכון?

חלל הפנים של בית המגורים שלכם, הוא במידה מסוימת, המקום בו אתם רוצים להרגיש הכי נוח שיש. ועל כן חשוב לתכנן כל פרט בחדר המגורים, מתוך מחשבה על סטייל אישי, נוחות ובטיחות כלל המשתמשים. על אחת כמה וכמה אם אתם מחפשים לשלב את האיכות של מוצרים מקצועיים כמו תריס חשמלי, עם העיצוב הוויזואלי המרשים של תריסי איכות.

במקרה כזה, חשוב לקחת את כל ההחלטות בעזרתם של אנשי מקצוע אשר מספקים שירותי תיקון תריסים בצפון, ויכולים להבין את הצרכים המקצועיים, כדי ליצור את הקומבינציה האידיאלית. לא תהססו לחשוב על עיצוב, אבל באותה המידה, השקיעו מחשבה בבטיחות ובאחריות על תקינות התריס שלכם. כך, יהיה לכם קל לשמור על תפקודו של התריס למשך כמה שיותר זמן.

איך לבחור וילונות שישתלבו עם תריס חשמלי?

על מנת לבחור וילונות שישתלבו עם תריס חשמלי בצורה נוחה במיוחד, מומלץ להשקיע מחשבה ב:

  1. עיצוב הווילון – הן מבחינת צורה וצבע, והן מבחינת בדי ריפוד והטקסטורות של הווילון. ככל ויש יותר מחשבה על הפרטים הקטנים, כך ההתאמה לתריס החשמלי תהיה טובה יותר.
  2. גודל הווילון – בחרו את הווילון על פי מידותיו המדויקות של התריס החשמלי שלכם, ולא תהיה לכם בעיה ליצור כיסוי מושלם של על מערכות התריס, ולהפוך את מראה הפנים של הבית למושלם.
  3. החיפוי למערכת התריסים – וודאו כי הווילון שלכם יכול לספק חיפוי מלא לכלל מערכות ההפעלה של התריס, כדי למנוע מצב שבו המראה המושלם של הבית נפגם, בגלל פרט כל כך שולי.
  4. שמירה על מרווחי בטיחות – מערכת תריס חשמלי יכולה להתחמם במהירות יחסית, ועל כן אתם צריכים ליצור מרווח אוורור נוח בין הווילון למערכת התריסים.

לצפייה בקטלוג וילונות, לחצו כאן.

חשבו על כל הפרטים הכי קטנים – כדי ליצור חוויית פנים מושלמת

בכל מה שנוגע להתאמה של ווילון לתריס החשמלי, הפרטים הקטנים הם אלו שיכולים לשנות את כל התמונה. ועל כן, הידע המקצועי שעומד לרשותכם, מאפשר לכם לקבל את כל הפתרונות הדרושים להחלטה נכונה.