חידוש חדר האמבטיה ועיצוב עם TWIST חדש בבית

אם אתם מחפשים אחר ה-TWIST העיצובי הנכון בחדר הרחצה שלכם, בהחלט יש לנו כמה טיפים ודגשים לתת לכם. קבלו טיפים לחידוש ועיצוב חדרי רחצה, טיפים לכלים סניטריים ומה שבין לבין. השורות הבאות מיועדות למי שמעוניין לעצב מחדש את חדר הרחצה, אבל לשמור תוך כדי על תקציב ידידותי.

מה יותר כיף מאשר להגיע לסוף היום, להיכנס הביתה ו"להרביץ" איזו מקלחת רותחת? אנחנו נגיד לכם מה יותר כיף, יותר כיף לעשות את זה בתוך חדר רחצה מעוצב עם הטוויסט העיצובי הנכון. וכשמדברים על לעצב מחדש חדרי רחצה בתקציבים ידידותיים, אוטומטית מזכירים טפטים מעוצבים לחדרי רחצה. רגע לפני ריצוף חדר אמבטיה מחדש, מה כדאי לדעת? הנה כל המידע הנחוץ לכם בכדי לחדש את חדר הרחצה בתקציב ידידותי:

לחדש חדר אמבטיה בתקציב ידידותי ולהנות מעיצוב ייחודי

בעזרת מדבקות קיר מעוצבות וטפטים לאמבטיה, תוכלו להנות מחדר הרחצה כאילו חיפיתם את הקירות מחדש. ולמעשה, באמת התקנתם חיפוי קירות לחדר רחצה, פשוט מסוג מאוד מסוים ובתקציב ידידותי ביותר. כדאי לדעת, ניתן לרכוש מדבקות קיר לאמבטיה וטפטים מסוגים נרחבים ורבים.

ישנם טפטים לאמבטיה דקים, ישנם כאלו מאוד עבים ואיכותיים. בנוסף, כמובן שהטפטים מגיעים בעיצובים מגוונים, ככה שתוכלו להתאים את הטפט בדיוק לסגנון המבוקש. ועוד משהו שחשוב לדעת, איכות הטפט זה משהו שאתם צריכים לשים עליו דגש. על מה עוד חשוב לשים דגש? איכות!

איכויות טפטים לחדרי אמבטיות ומדבקות קיר מעוצבות

חשוב לזכור שחדר האמבטיה הוא חלל אשר מאופיין עם רטיבות ולחות. ומאחר שהאמבטיה שלכם תמיד לחה ורטובה, אתם צריכים לדעת שאתם מתקינים מדבקות קיר וטפטים איכותיים. ישנם טפטים שממש עמידים בפני מים, ככה שכדאי לקחת אותך בחשבון.

אמנם טפטים עמידים בפני מים יהיו מעט יקרים מאשר טפטים אחרים, אבל אין ספק שזה יחסוך לכם כסף בטווח הרחוק. אם תרכשו טפטים זולים וכאלו שאינם ממש איכותיים, רוב הסיכויים שלאחר שנה תצטרכו להחליפם.

מה עוד כדאי לדעת על חידוש חדרי רחצה בתקציב ידידותי?

אנחנו ממליצים על רכישת כלים סניטריים לחדרי רחצה. יש לכם למשל מפשיר אדים שמותקן יחד עם המראה בחדר הרחצה, ככה שהימים של הניגוב עם היד נגמרו. אין צורך להשאיר סימני ידיים על מראת האמבטיה, מפשיר האדים דואג לזה.

מעבר למפשיר אדים, גם תמיד תוכלו לרכוש למשל מחמם מגבות ומייבש מגבות לאמבטיה. אין ספק, איכות החיים אוטומטית משתפרת כאשר מכניסים כלים סניטריים מהסוגים האלו לאמבטיה. בסופו של דבר, חדר הרחצה צריך להיות חלל מרגיע ומפנק בבית. וזה בדיוק מה שמספקים לכם כל אותם כלים סניטריים לחדרי רחצה. הם מאפשרים לכם לשדרג את איכות החיים שלכם בתקציבים ידידותיים ביותר, מה שמומלץ בכל חדר רחצה.