טפטים לקירות – רעיונות שישדרגו כל חדר

טפטים הם פתרון מושלם אם אתם רוצים לבצע שינוי שישדרג לכם את הבית ללא מאמץ רב, הם מסגננים את החללים ויוצרים קו עיצובי שיקי, מודרני ואם תרצו אפילו דרמטי. הנה כמה עצות לשדרוג החללים בביתכם.

ברוב המקרים שדרוג חללי הבית כרוך בצביעת הקירות, החלפת כורסה, תליית יצירת אומנות או פריט דקורטיבי אחר, מה שנקרא ללכת על בטוח. דרך נוספת שיכולה להוסיף המון סטייל לבית היא הדבקת טפט מקיר לקיר, זו אפשרות קלה וייחודית מאד לשנות את מראה החלל שלכם. הוא תופס את שטח הקיר בצורה יעילה ומציע מרקם, צבע ומגוון דוגמאות ייחודיות. לעיתים שימוש בטפטים מעוצבים יכול להרגיש עמוס בחללים קטנים ובחדרי שינה, שכן בתפיסה הרווחת אלה אמורים להיראות שלווים ורגועים. ובכן, כמו שאומרים על טעם ועל ריח אין להתווכח ולמי שמעוניין לחשוב מחוץ לקופסה יימצא דוגמאות מהפנטות שיהפכו את חווית המגורים שלכם לפנטזיה שלא נגמרת.

הסוד הוא לבחור דוגמה שמתאימה לאסתטיקה שלכם, אם אתם חובבי אמנות מודרנית, השתמשו בטפט צבעוני, אם אתם מכוונים למשהו יותר רגוע כדאי שתנסו דוגמה יותר טבעית. מה שבטוח, סגנון הטפט יקבע את האווירה בחללי הבית שלכם.

טפט טפט שעל הקיר, מה העיצוב הכי יפה בעיר?

כשמגיעים לרגע בחירת הטפט, השלב הראשון הוא להבין איזה מראה ואווירה אתם רוצים לייצר, כדאי לשמור על נושא עקבי ובהתאם אליו לבחור את הטפטים לקירות הבית שלכם. טפט בסלון יהיה הטפט הדומיננטי ביותר וייתן את הטון לכל הבית.

אם אתם רוצים לקבל מראה נצחי, השתמשו בטפט קלאסי, תוך שילוב במרקמים מיוחדים בגוונים מטאליים ניטרליים, הם ייצרו לכם חללים מפוארים ויוקרתיים.

טפטים בעיצוב אלגנטי יוסיפו פאר לחלל שלכם בצורה המהירה והיעילה ביותר.

אם אתם רוצים להעצים ולייפות את החלל שלכם השתמשו בטפטים בעיצוב גיאומטרי אדריכלי, בצבעי קריסטלים ומינרלים.

טפט עם הדפס פרחוני ייצור לכם אוירה רעננה, קלילה ומסבירה פנים. ואם בקטע של סגנון בוהמי, טפטים פרחוניים הם הבחירה הטובה ביותר בשבילכם.

לאוהבי התעתועים ישנם מגוון טפטים בדוגמאות אבסטרקטיות, ותלת ממדיות.

אם אתם אוהבים סטייל יוקרתי ישנן קולקציות מעוצבות בסגנון מתכתי שיכול להתאים כמעט לכל תפאורה.

במידה ואתם מחפשים טפט לחדר השינה של ילדיכם, תוכלו להתאים אותו לתחומי העניין בהם הוא מתעניין.

טפטים לקירות – אינספור אפשרויות

אין ספק שעם מגוון כזה, בחירת הטפט המיועד תהיה משימה מאתגרת ולא פשוטה בכלל. אך אי אפשר להכחיש שהטפטים יגרמו לבית שלכם לקבל אופי מהדהד ומעניין. הם קיימים במגוון צבעים, צורות, טקסטורות ומחירים כך שכל אחד יכול למצוא את הטפט המושלם בשבילו.

קחו את הזמן שלכם לחקור ולהבין איזה עיצוב מדבר אליכם, כיצד תרצו להתקין את הטפט, באופן עצמאי או בעזרת איש מקצוע. ואל תשכחו, בחירת הטפט המושלם היא זו שתשקף את אישיותכם.

לקבלת השראה נוספת לעיצוב ביתכם בקרו באתר Elitehome.