כך תתאימו את הטפט לחדר השינה

עיצוב מחודש לחדר השינה לא חייב להתבסס על מהפך כולל, ולעתים די בכך שנשנה ולו פריט אחד כדי שניצור את התחושה הרצויה ומבלי לשבור את הכיס. רגע לפני שאתם מחליטים לקפוץ לחנות הרהיטים כדי לרכוש מיטה חדשה, ארון או שידה, נרצה להתעכב אתכם על פריט אחד בודד שיכול לשנות הכול ולהשרות את האווירה המושלמת, הלא הוא הטפט.

מינימום מאמץ למקסימום אווירה

טפסים הם פתרון עיצובי נהדר שלא חייב לשבור את הכיס, והם בהחלט יכולים להשפיע על חלל החדר וליצור את האווירה שחיפשתם אחריה. ההתקנה קלה למדי ומגוון האפשרויות הוא פשוט אינסופי.

די שתסתכלו כאן אצלנו בקטלוג הטפטים כדי שתיווכחו לגלות שפע של אפשרויות דקורטיביות שונות. הנה כמה טיפים יעילים שיעזרו לכם לבסס את הבחירה בצורה נכונה שתיטיב עם חדר השינה.

לא צעקני מדי

חדר שינה נועד להשרות עלינו אווירה מזמינה ומרגיעה. וודאי שכאשר אנחנו נכנסים למיטה לטובת שנת לילה טובה, הרי שנרצה לחוש באווירה נעימה העוטפת אותנו מכול פינה. כל פינה אמרנו? ובכן זה אם בפינות הקירות עסקינן, אז הרי שלטפטים ישנה אמרה מאוד משמעותית באשר לאווירה הכוללת.

מוטב שלא לבחור בטפטים צעקניים מדי או בעלי צבעים וצורות עזים. הקפידו לבסס את בחירתכם יותר על טפסים ששמים את פריטי הריהוט השונים באור הזרקורים לרבות המיטה, הארון והשידה. מומלץ על טפטים נקיים באופן יחסי ובעלי גוון בהיר המעניק נפח נוסף לחלל החדר, ובעיקר כאשר מדובר בחדר שינה עם מיטה זוגית התוספת לא מעט מן המרחב.

הקו העיצוב הכללי

החדר כבר מציג קו עיצובי מסוים המושפע מן הריהוט, ותהיה זו פשוט החמצה שלא לנצל זאת כראוי.

התאמת הטפט לצבעים של הריהוט הכולל יכולה להתברר דווקא כטעות שכן צבעים אחידים יוצרים 'שעמום' מסוים לעין, ולעתים אף צורמים עד לכדי אווירה לא רצויה. מוטב לבחור בטפט המאפשר ניגוד בין צבעי הריהוט. ניתן אף להגדיל ולערוך התאמה של צבעים, ולהתייעץ עמנו באשר לטקסטורה והצבע הנכונים ביותר.

כך לצורך הדוגמה, צבע שמנת המצוי על סקלת הצבעים החמים, יכול להשתלב מצוין עם שטיח בצבע ירוק מרווה. צבע שכזה גם יכול להשתלב אופן הרמוני עם צבעי עץ או הצבע הלבן שיכול לאפיין לא מעט מן הריהוט לחדר השינה.

אינכם חייבים לכסות את כל הקירות

ישנו הבדל משמעותי בין עיצוב כולל של קירות חדר השינה לבין שינוי פרטני של אחד מקירותיו. בדיוק כמו בבתי קפה בהם ישנו קיר בריקים שמעניק אווירה מעט אורבנית ומחוספסת, כך גם אתם יכולים להתאים טפט אחד שישבור את הקו העיצובי הסטנדרטי של הקירות.

למעשה, בבחירתכם בכיסוי רק אחד מארבעת הקירות בטפט, הרי שישנו גם פתח לבחירתם של טפטים עם טקסטורות וצבעים עזים יותר. 'שבירת השגרה' של המראה העיצובי רק תוסיף לייחודיותו של החדר.