כך תתחזקו נכון את הרהיטים שלכם בבית

לא פעם, תחזוקת רהיטים בבית אינה קלה כפי שהיא נראית. צריך להיות זהירים עם מצב הרהיטים שלכם, במיוחד אם יש לכם ילדים שיכולים להיפגע מריהוט מוזנח או שבור אפילו. הנה כמה דגשים על תחזוקת רהיטים בבית, המשיכו לקרוא את המדריך הבא.

אם אתם רוצים לשמור על מראה הבית שלכם מסוגנן ומאורגן, אז חשוב שתשמרו על הרהיטים שלכם ותנקו אותם באופן קבוע. זה יגרום לבית שלכם להיראות ייצוגי יותר ויעזור למנוע תאונות כלשהן. כל עוד תקפידו על ניקוי רהיטים בשגרה, תוכלו תמיד להבחין בכל מיני בעיות לפני שהן נהפכות לבעיות גדולות יותר. למשל, תבחינו בסדקים לפני שהם הופכים לשברים מסוכנים ויקרים לתיקון. באתר של DIAMOND CLEAN תוכלו לקבל פרטים נוספים.

מה לקחת בחשבון בתחזוקת ריהוט בבית?

יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון כשזה מגיע לתחזוקת רהיטים בבית, והדבר הראשון הוא סוג הריהוט שיש לכם. מעבר לכך, חלק מהגורמים החשובים הם התדירות שבה אתם משתמשים ברהיטים, האם יש לכם חיות מחמד, ובאיזו תדירות אתם מנקים את הרהיטים.

חלק מהאנשים לא מודעים לכך שהם צריכים לקחת את הרהיטים שלהם למנקה מקצועי כל כמה שנים. הסיבה לכך היא, שלעיתים קשה להיפטר מכתמים ולכלוך ללא עזרה מקצועית של חברות ניקוי רהיטים. אבל עם זאת, בימינו אפשר גם להזמין את אנשי המקצוע אליכם הביתה. אם בעבר היינו צריכים לקחת את הריהוט לנגרייה כדי לתקנו, כיום חברות ניקוי וחברות תחזוקת ריהוט מגיעות אליכם הביתה באותו היום.

קצת על תחזוקת ריהוט ביתי

ישנן דרכים רבות לתחזק רהיטים בבית, חלקן דרכים ביתיות וחלקן מקצועיות יותר. יש אנשים שמעדיפים להשתמש בחומץ, יש כאלה שמשתמשים בשואב אבק ואחרים משתמשים במטלית לחה בלבד ללא חומרי ניקוי.

בין אם תחליטו על שיטה כזאת או אחרת, הדבר החשוב ביותר הוא, להיות זהירים בעת ניקוי הרהיטים שלכם. אם תעשו זאת נכון, תחזוקת ריהוט בבית לא רק מוסיפה לערך האסתטי, אלא גם מבטיחה שהריהוט יחזיק מעמד לאורך זמן.

טיפים לתחזוקת ריהוט בבית

כדי לשמור על רהיטים בבית, צריך לדעת איך לטפל בהם נכון, וזה רלוונטי במיוחד לגבי ריהוט עץ. כאשר אתם מנקים את ריהוט העץ  שלכם, הקפידו להשתמש רק במטלית רכה ולחה. אם הרהיטים עשויים מעץ, הקפידו שלא להשתמש בחומרים שוחקים למיניהם. כמו כן, הקפידו לא להשתמש במטלית נוטפת, שכן זה יספיג את העץ במים.

כמו כן, הקפידו על שימור הרהיטים שלכם על בסיס קבוע. זה יגרום להם להיראות שוב מבריקים וחדשים. השימור של ריהוט עץ כולל מריחה ויישום של חומרים משמרים, כאשר אלו בדרך כלל עשויים משמנים צמחיים למיניהם. אם תדאגו לרהיטים שלכם באופן הזה, הם יחזיקו מעמד לאורך זמן.