כל מה שאתם צריכים לדעת על ניקוי בדים

ממש כמו שאתם מנקים את אריחי הרצפה שלכם בצורה יסודית, עליכם גם לנקות את הבדים שלכם מכתמים ולכלוך. אלו יכולים להיות בדים של הספות, הווילונות ובכלל בדים המרכיבים מוצרי טקסטיל שונים. את הניקוי, ניתן לבצע באמצעות חומרים או תכשירים ספציפיים, שלא יסבו נזק לבד. על מנת שנוכל לדעת באיזה תכשירים מומלץ להשתמש, יש לבצע אבחון מדויק של סוג הבד, סוג הסיבים שמרכיבים אותו וכמו כן לבדוק את אופי הלכלוך והכתמים. כאשר מבוצע אבחון כזה, אנחנו יכולים להימנע ממצב בו הכתם או הכתמים לא יוסרו או יותר מזה, ממצב של התפשטותם ואז הדבר יצריך מאיתנו פתרונות אחרים לניקוי והסרת הכתמים.

איך אפשר לבצע ניקוי של בדים?

בגדול, ניתן למצוא כמעט בכל סופרמרקט, תכשירים שונים המבטיחים הסרה של כתמים ולכלוך. כאשר רוכשים את התכשירים האלה, לוקחים סיכון כי יכול להיות שהכתמים לא יוסרו במלואם או מנגד, שיגרם נזק לבד. על כן, גם אם אתם מחליטים לרכוש תכשירים כאלה, בדקו שהם אכן מתאימים לסוג הבד שאתם רוצים לנקות והכי טוב יהיה לבחון את יעילותם על פינה נסתרת בבד ולראות אם אכן התכשיר אפקטיבי או לא. אם אתם לא רוצים לשבור את הראש ואתם מעוניינים להשאיר את העבודה למקצוענים בתחום, אז תוכלו לבחור חברה המספקת שירותי ניקוי בדים. לדוגמה, אם תרצו לנקות את הספה שלכם בצורה יסודית מכתמים ולכלוך, אז בדקו שלחברה שאתם בוחרים יש ניסיון בניקוי ספה. במסגרת שירותי הניקוי של החברה, אנשי המקצוע שלה יבואו כבר מצוידים עם החומרים, הציוד והאמצעים המתאימים, כך שעבודת הניקוי תבוצע על הצד הטוב ביותר.

כיום, קיימות המון חברות ברחבי הארץ המספקות שירותי ניקוי בדים. נסו לקבל הצעות מחיר על העבודה, בחנו היטב את ההצעות וכך תוכלו להחליט איזו הצעה היא  הטובה והאיכותית ביותר עבורכם וזו שתתאים למה שאתם צריכים וכמו כן ליכולת הכלכלית שלכם.

ניקוי בדים – אבחון סוג הבד

כפי שאתם יודעים, יש המון סוגים של בדים בהם, בדי פשתן, כותנה, משי, בדים סינטטיים, בדים המורכבים מסוגים שונים של חומרים, בדי משי ועוד. כל בד יכול להיות רגיש פחות או יותר לחומרי ניקוי מסוימים. לדוגמה, אם אתם מחליטים לנקות ספות, אז העדיפות היא לבדוק את השפעתו של החומר על גב הספה. בהתאם לתוצאות, יש לבחור אם להמשיך להשתמש בו או לא.

ניקוי בדים – פעולות מקדימות

לא חשוב באיזה בד מדובר, אם מדובר על בד של וילונות או בד של ספות, עליכם להכין את הבדים לתהליך הניקוי. הדבר כולל הסרה של אבק או שיערות, לאחר מכן ניגוב עם מטלית לחה ושפשוף של הכתם עם חומר הניקוי הנבחר. חשוב מאוד לבצע את כל התהליך בזהירות, כך שהבד עצמו לא ייהרס. יש להשלים את התהליך עם מטלית יבשה שתספוג את הכתמים שהוסרו וכמו כן יש לאוורר היטב את הבד.