לישון בסטייל: עיצוב חדר שינה בסגנון כפרי

מי שיחפש לעצב את חדר השינה שלו ימצא ברחבי הרשת מיליון ואחת מדריכים וטכניקות לעיצוב פנים. לפני שנתחיל להציע במאמר הזה כל מיני שיטות וטריקים עיצוביים שישדרגו לכם את חדר השינה חשוב לנו להגיד דבר אחד חשוב. בערך שבעים אחוז מה"חוקים" שאסור לעבור עליהם ישברו. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שעיצוב חדר שינה נעשה למען אלו שישנים בו וחשוב לא להתייחס ולעצב אותו על פי טרנדים חולפים או טעמם של אחרים.

כיצד לעצב חדר שינה בסגנון כפרי

הסגנון הכפרי הוא אחד הסגנונות הבולטים והיציבים ביותר שיש לעיצוב חדרי שינה ובתים. המראה של סגנון זה משלב בין אלמנטים טבעים כמו צבעים וגוונים מהצומח או שילוב של רהיטי עץ, לצד נגידות של מודרנה ועיצוב מסוגנן. הדבר הראשון שחשוב לבחור לחדר השינה הוא כמובן המיטה שכן היא תופסת את מירב המקום ומהווה את הלב הפועם של חדר השינה. לכן זה בטח לא יפתיע אתכם שהדבר השני החשוב ביותר שתאלצו לבחור יהיה אילו מצעים יוקרתיים יתאימו למיטה ולסגנון העיצוב הכפרי.

כדי להתאים את המיטה ואת המצעים היוקרתיים לסגנון העיצוב הכפרי אנחנו ממליצים לכם לחפש מיטה רחבת ידיים ובעלת מראה דומיננטי כאשר תציבו אותה במרכז החדר היא תהיה האטרקציה המרכזית בו. נסו לשלב בין מיטה שבסיסה עץ לבין מצעי במבוק וכך תוכלו גם לחבר באופן תמטי בין חומר הגלם של המצעים לבין המיטה. מובן שבדי במבוק הם לא רק בחירה תמטית אלא גם בחירה שתעניק לכם יתרונות רבים אך כרגע לא נרחיב על כך.

אחרי שבחרנו את אלו זה הזמן לעבור לריהוט הצד. חפשו שידות להציב ליד המיטה שיהיו גם כן בעלות בסיס עץ, אך כאן כבר תוכלו להתחיל ולשלב אלמנטים מודרניים יותר בדמות המנורה שתציבו ליד המיטה. אחד הדברים החשובים ביותר בעיצוב חדר שינה בסגנון כפרי הוא ספסל הישיבה הממוקם בחזית המיטה. ספסל ישיבה זה הוא גם מקום אחסון נפלא למצעי החורף והמראה שהוא יעניק לחדר יהיה בדיוק מה שתרצו.

עיצוב כפרי הוא לא רק מצעים יוקרתיים ורהיטי עץ

דיברנו בקצרה על הבחירה של גווני הצבעים שישלטו בחדר ואנחנו רוצים להרחיב על כך מעט. הסגנון הכפרי טומן בתוכו מניפת צבעים רחבה הנעה על ציר הפסטל. נסו למצוא צבעים שהם מעט מעורפלים בצבעם והמראה שלהם מעט עמום שכן הם יעניקו תחושה טבעית חזקה יותר לחדר.

לכל הטוב הזה מומלץ להוסיף רבדים נוספים שיעניקו עומק וחיות לחדר השינה. תוכלו לעשות זאת באמצעות בחירה בכריות נוי עם הדפסים גיאומטריים או הדפסים בוטניים (תלוי אם תרצו לחזק את התמה של החדר או לשבור אותה מעט). את כל זה תכסו בשמיכת טלאים ומעט עציצים שיכניסו את החוץ פנימה וקיבלתם חדר שינה מעוצב בסגנון כפרי שיגרום לכם להרגיש כאילו אתם בצימר מפנק.