מה עוד תוכלו לעשות עם הקירות בבית שלכם?

קירות הבית הם כמו קנבס ריק. אנחנו יכולים לעשות איתם כמעט כל מה שרק עולה בדעתנו. אז יש אנשים שהם למעשה הרוב שלא רוצים לגעת בקיר. הם אוהבים את הצבע הלבן, את הניקיון ואת המרחב הנקי שנוצר הודות לקיר הלבן. עם זאת, גם אנשים אלו יבחרו בדרך כלל את אחד הקירות הדומיננטיים שבכל חדר ויעשו אתו משהו. זה יכול להיות הרבה דברים. זה יכול להיות תוספת של ווילון, זה גם יכול להיות תליית תמונה מרשימה וגדולה. כל מה שרק נעשה יוכל להתקבל בכבוד ובלבד שזה ייעשה בצורה מתאימה לשאר האלמנטים שיש בחלל. כלומר התאמה לרהיטים, התאמה לצבע ששולט בחדר וכן הלאה.

הקיר שיכניס חיות לחדר

יש כאלה שבוחרים קיר מרכזי בבית ומבצעים עליו ציורי קיר אומנותיים. אז נכון שצריך בשביל דבר כזה הרבה אומץ. היות וציור קיר זה לא משהו שאנחנו יכולים להסיר ברגע כמו תמונה וגם אם אפשר לצבוע את הקיר, עדיין מדובר בעבודה מאוד יקרה והשקעה של שעות רבות שלא בהינף יד תבואו לכסות אותו בצבע. על כן, ככל שמדובר בציור קיר, חשוב מאוד להיוועץ באנשי מקצוע מתחום העיצוב על מנת לבחור את ציור הקיר הרצוי בהתאם לסגנון ובהתאם לצבעים, כדי ליהנות מחדר שיהיה וייראה הכי מרשים שרק יכול להיות.

חלון, וילון, סלון

אז דברנו על הקירות. אך אי אפשר לדבר על קירות בלי לדבר על ווילון. אז נכון שהווילון אמור לכסות את החלון או את הדלת המובילה אל המרפסת. עם זאת לא נוכל להתעלם מכך שיש מקרים רבים אשר בהם החלון הוא רק התירוץ. אנחנו רוצים ווילון יוקרתי ומרשים בסלון ועל כן אנחנו בוחרים את הקיר שם יש לנו את החלון ושמים על כל הקיר את הווילון היוקרתי שמתאים לסלון שלנו.

כאשר מדובר בווילון חשוב לדעת שבחירה שלך ווילון חייבת להיעשות בתשומת לב מתוך הבנה שווילון הוא מוצר שהוא אמנם מונח ותלוי באופן קבוע אך הוא בהחלט צובר אבק ולכלוך. אם לא נדאג לניקיון של הווילון, הרי שהוא יהפוך להיות אביזר מוזנח ומציק לעין.

על כן, חשוב לבחור ווילון בצבע פרקטי שלא יבליט כל כתם או לכלוך. מעבר לכך חשוב להבטיח כי הווילון יהיה מאריג מתאים למטרה אשר לשמו רוכשים אותו. ברוב המקרים אנחנו רוצים שהווילון יאפיל ויסתיר את החלון. הבד צריך להיות מספיק אטום כדי לשמש את המטרות הללו.

הקיר שעושה את ההבדל

חשוב לזכור. רהיטים תופסים מקום בחלל. הם אמנם משפיעים רבות על העיצוב אך כל תוספת תתפוס עוד שטח מהחדר. לעומת זאת הקיר יישאר על עומדו עם כל עיצוב או שינוי שתעשו לו. אז השקיעו בעיצוב של הקיר כי זה מה שיעשה את החלל למה שהוא יהיה.