עיצוב חדר אמבטיה

עיצוב חדרי אמבטיה הוא תהליך מורכב הדורש הרבה תכנון ומחקר, התייעצות עם מומחים ואנשי מקצוע, הבנה בחומרי גלם שונים, בתהליכי בנייה ועוד רבות. יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון לפני שמתחילים לעצב את חדר האמבטיה, ואנו כאן כדי לעשות סדר בבלגן.

הדבר החשוב ביותר בעיצוב חדר אמבטיה הוא, מה שאתם רוצים שהוא ייצג ויסמל בסופו של תהליך. למשל, אם אתם רוצים ליצור חלל מזמין, אז אתם צריכים להשתמש בצבעים חמים. אם אתם רוצים חלל יותר גברי, אז שחור, לבן ואפור יהיו אפשרויות טובות יותר. ובין אם תתלבטו בין מקלחונים פינתיים או אמבטיה, קחו בחשבון את כמות האנשים שישתמשו באמבטיה.

מה עיצוב חדר האמבטיה שלי אומר עלי?

בכל הנוגע לעיצוב חללי מקלחת עם מקלחונים פינתיים או אמבטיה, ישנם מספר גורמים שכדאי לקחת בחשבון לפני שתתחילו לעצב את החלל שלכם. חשוב להתעכב על התכנון, כי חדר האמבטיה הוא חלל מאוד אישי ולכן חשוב שתעשו זאת נכון.

אי לכך, חשוב לדעת שעיצוב חדר האמבטיה הוא יותר מסתם עיצוב חלל בבית. למעשה, זה שיקוף של האישיות והסגנון שלכם, של האופן בו אתם מעריכים את עצמכם. לדוגמה, כאשר אנשים יבואו לבקרכם ויבחינו בחדר אמבטיה מאוד מאובזר ומאורגן, הם “יתפסו” ממכם אנשים בדיוק מהסוג הזה – מאורגנים, מכבדים את עצמכם ומסודרים.

הקפידו על בחירה הכונה של וילון אמבטיה

בין אם מדובר על מקלחונים פינתיים או אמבטיה, הווילון הוא אחד הפקטורים החשובים בתהליך עיצוב חדר המקלחת שלכם. לווילון האמבטיה תפקיד חשוב בחדר, כי הוא לא רק עוזר לנו להרגיש יותר בנוח ולקבל פרטיות בזמן שאנחנו מתקלחים. מעבר לכך, הווילון אמור להשתלב עיצובית ולשרת עיצובית את החלל.

קודם כל, תחליטו לגבי סוג החומר שממנו יהיה מיוצר הווילון. קחו בחשבון, חומרים מסוימים יותר קשים לניקוי מחומרים אחרים, בעוד כי חומרים זולים נוטים לפתח עליהם עובש עם הזמן. לאחר מכן, החליטו על עיצוב וילון מקלחת שיתאים לחלל שלכם מבחינת טקסטורות וצבעים. אם אתם רוצים להוזיל עלויות במידה מסוימת, תוכלו לערוך השוואת מחירים בין וילונות אמבטיה.

עיצוב חדר האמבטיה בעזרת טפטים

חדר האמבטיה הוא חדר שניתן לשדרג ולעצב בדרכים רבות ושונות, בעוד כי ישנם סוגים רבים ושונים של טפטים זמינים עבור חדר האמבטיה. בתוך כך, עיצוב חדר האמבטיה בטפט הוא טרנד פופולרי מאוד, וזה יכול להיעשות בהרבה דרכים.

הדבקת הטפטים לא מוגבלת רק לקירות, אפשר להתקין טפטים גם על ארונות אמבטיה ועל מקלחונים פינתיים בגדלים שונים. ישנם טפטים שנחשבים עמידים מאוד בפני מים, ככה שניתן להדביק אותם על דלתות המקלחון ולהנות מפרטיות מושלמת ומעיצוב מושלם. ולבסוף, תמיד אפשר לשדרג את עיצוב החלל בעזרת כלים סניטריים למקלחת מסוגים שונים.