איך לעצב חדר מושלם לתינוק החדש?

עוד מעט יגיע התינוק החדש וזה בדיוק הזמן המתאים לארגן לו את הסביבה הכי מפנקת ונעימה. לפני הכל, חשוב מאוד לזכור שחדר תינוק צריך להיות בטיחותי, לאחר מכן יש לבחון איך מעצבים את החדר תוך שמירה על נושא הבטיחות. המשיכו בקריאה ותוכלו לקרוא את הטיפים שלנו לעיצוב חדר תינוקות מושלם…

מתחילים עם בסיס ניטרלי

כדאי לבחור גוונים בהירים לחדר התינוק. צבעים שיכולים להתאים הם לבן ושמנת. אלו צבעים שניתן לצבוע בהם את קירות החדר וכמו כן ניתן להזמין ריהוט מתאים כמו, שידת החתלה, ארון ומיטה גם בצבעים האלה. כאשר הגוונים הנבחרים הם בהירים, ניתן לשלב איתם כל מיני חפצי נוי ופריטים שיתנו עניין ויקפיצו את העיצוב כמה רמות מעל. היתרון הגדול בגוונים הבהירים הוא שהם יכולים להתאים לשני המינים ולכל אופנה או טרנד חולף.

שימוש בטפטים

טפט הוא פתרון נוח ומשתלם לעיצוב ושדרוג כל חלל. יש באינטרנט המון אתרים שמציעים מבחר גדול של טפטים מעוצבים המגיעים בכל מיני סגנונות ודוגמאות. כל מה שתצטרכו הוא לבחור קיר מרכזי אחד בחדר התינוק ובעזרת דבק טפטים, להדביק את הטפט וכך לצור חלל שהוא לא רק מעוצב אלא גם מושקע.

שטיח לאווירה מפנקת

חדר התינוק צריך להיות מפנק וגם עם מראה חמים. על כן, אפשר לרכוש שטיח איכותי ולהניח אותו במרכז החדר. שטיח הוא לא רק פריט עיצוב בחדר התינוק, אלא ניתן גם להשתמש בו כמשטח עליו יכול התינוק לשהות ולזחול בהמשך.

וילונות לאווירה רכה ואינטימית

אפשר לרכוש וילון עם דוגמה, וילון חלק או וילון שהוא חצי שקוף. אל תוותרו על הווילון בחדר התינוק. אם בחרתם וילון חלק, בחרו אותו בצבע לבן למראה נקי, טהור ורך.

גוף תאורה לאווירה רגועה

בחרו גוף תאורה שיכול לפזר ולרכך את האור בחדר. קיימים כל מיני גוונים של תאורה בהם, אור לבן קר, אור טבעי ואור חם.

אקססוריז, תוספות ופינוקים לחדר התינוק

נסו להתאים את האקססוריז לגוונים שבחרתם לחדר התינוק. אפשר לרכוש סט תמונות עם צילומים של התינוק, איורים של חיות, משפטי השראה ואפשר גם להתקין מדפים ועליהם להניח בובות וחפצים דקורטיביים שיכולים להתאים לחדר התינוק. מעבר לכך, אפשר גם לעצב את מיטת התינוק עם נחשוש לתינוק, שמיכה מעוצבת, סט מצעים וכו'. מעבר לכך, אפשר גם להתקין שלט מעוצב לדלת החדר, ארגזי משחקים וכו'.

שורה תחתונה

אין ספק שהמטרה העיקרית היא לצור חדר מפנק ומושלם ובזכות הטיפים שהוזכרו לעיל, תוכלו לעשות זאת בהצלחה יתרה. נסו ליישם את הטיפים, רכשו ריהוט איכותי, פריטי נוי ואקססוריז מתאימים לחדר התינוק והרי תוכלו להשלים בהצלחה את משימת העיצוב. רק לפני הרכישות, בדקו שאתם רוכשים מוצרים ופריטים באיכות גבוהה וכמו כן עם דגש על נושא הבטיחות וההתאמה לבייבי החדש. שיהיה בהצלחה!