גם אתם יכולים להעלות את ערך הדירה שלכם

יש ברשותכם דירה? אתם מעוניינים להעלות את הערך שלה ללא קשר למחירי הנדל"ן שבחוץ? אתם לא ממש צריכים להתאמץ יותר מידי על מנת לגרום לזה לקרות, גם אם זוהי דירה שנחשבת לישנה יחסית (למען האמת, קל יותר להעלות ערך דירה שהיא ישנה יותר).

ראשית, מן הסתם שהערך של הדירה יעלה רק "על הנייר" אבל אם תרצו למכור אותה בשלב כלשהו, זה כבר יתבטא גם בפועל.

אז איך עושים את זה?

ראשית, כמובן שאפשר לשפץ את הדירה. אם הדירה שברשותכם ישנה יחסית, תמיד ניתן לשפץ אותה. אולם, שיפוץ קוסמטי לא בהכרח הוא זה שיעלה את ערך הדירה, אלא דווקא שיפוץ של התשתיות שלה.

תחשבו לדוגמא שרוכשים פוטנציאלים ירצו לרכוש את הדירה, אחד הדברים המרכזיים שהם יבדקו זה את הצנרת של הבית ומצבה. אם אתם תדאגו להחליף את הצנרת הישנה בצנרת חדשה, ללא ספק תוכלו להעלות את ערך הבית בצורה משמעותית יחסית, שכן זה יחסוך לרוכשים שיפוץ משלהם.

גם שיפוץ קוסמטי יכול לסייע

כפי שציינו, שיפוץ של תשתיות הדירה הינו מהותי יותר בהעלאת ערך הדירה, אך גם שיפוץ קוסמטי שיהפוך את נראות הדירה לחדשה יותר יסייע בהעלאת ערך הדירה. צביעה של הבית, הדבקת טפטים, החלפת הרצפה הישנה, כל אלו יגרמו לנראות של בית חדש יותר ואווירה חדשה יותר מה שבהחלט עשוי לגרום לעליית ערך הדירה.

הפכו את הבית לבית חכם ונעים למגורים

כיום אנחנו נמצאים בעידן מתקדם, שבו ניתן באמצעות טכנולוגיה חדשנית לשלוט בכל מערכות החשמל בבית באמצעות הטלפון החכם. אתם רוצים לשנות את הטמפרטורה במזגן? אתם רוצים לכבות את הטלוויזיה? אתם רוצים להדליק את האור? כל זה אפשרי, מה שהופך את המגורים בדירה להרבה יותר נוחים.

פרט לכך, חשוב מאוד לנסות ולהתקין טכנולוגיה נוספת שיכולה להעלות את הערך של הדירה. כך לדוגמא, פאנלים סולאריים המייצרים חשמל, מה שתורם להכנסה נוספת וחיסכון בחשמל.

ניתן גם להתקין עזרים לבית שיהפכו אותו לנוח למגורים במשך עונות השנה, כדוגמת חימום תת רצפתי חשמלי שמאפשר להרגיש גם ביום הכי קר, כאילו פנים הבית נמצא באמצע הקיץ. התקנה של חימום תת  רצפתי משפרת משמעותית את איכות החיים בבית, כך שגם ערך הדירה יעלה באופן מיידי.

היעזרו באיש מקצוע

בסופו של דבר שתגיעו "למאני טיים" ותרצו למכור את הדירה, שימוש באיש מקצוע בדמות יועץ נדל"ן יסייע מאוד לשווק את הדירה שלכם ולמכור אותה בהתאם לערך שלה לאחר שכבר דאגתם להעלות אותו. הוא ידאג להדגיש את כל הדברים המיוחדים שיש בדירה.