טיפים לעיצוב מטבח יוקרתי

עיצוב מטבח יוקרתי זה לא עניין של מה בכך כי יש לא מעט אלמנטים שצריך לקחת בחשבון. כיום ניתן לשדרג את המטבח וליצור מראה יוקרתי וסביבת בישול פונקציונלית, מבלי להיקלע להוצאות גבוהות.

ישנם מספר מאפיינים שהופכים מטבח, מסתם מטבח למטבח יוקרתי. מדובר על מאפיינים כמו בחירת חומרי גלם, טכנולוגיות חכמות הקיימות במטבח, בחירת אביזרי הפרזול, וכן אלמנט העיצוב האישי. במטבחי יוקרה מתבססים על טכנולוגיית העתיד, ממוצרי החשמל השונים כגון תנורים חזקים או כיריים אינדוקציה איכותיים, ועד סוגים של שיש יוקרתי.

במטבח יוקרה רמת הגימור תהיה ללא פשרות, וניתן לראות את הדקדקנות והמחשבה גם בפרטים הקטנים ביותר. אך יחד עם זאת תכנון ועיצוב של מטבח יוקרתי דורשת משאבים של זמן ותקציב בלתי מוגבל, ורבים חוששים לחרוג ממסגרת התקציב כאשר הם מעצבים את המטבח, לכן הם מוותרים מלכתחילה על החלום לעיצוב מטבח יוקרתי. אז אתם לא צריכים לשבור חסכונות, החלטנו לתת לכם טיפים שיחסכו לכם הרבה זמן וכסף לעיצוב מטבח יוקרתי.

בחרו קו עיצובי אחיד

הבחירה יכולה להיות בכל מטבח החל ממטבח עץ מלא בנוסח אנגלי או מטבח נירוסטה הכי חדשני ומתקדם. אפשר למצוא מטבחים יוקרתיים בשני הסגנונות – רק חשוב להחליט מה הקו העיצובי ולשמור על אחידות סגנונית. גם וגם לא יעבוד במטבח יוקרתי באמת. הטיפ שלנו התאימו את הסגנון העיצובי של המטבח לסגנון העיצובי של שאר הבית.

פרזול

פרזול היא מילה רחבה אך אבל היא מאגדת בתוכה עולם שלם של תכשיטים שמוסיפים את הפלפל שהמטבח זקוק לו. מראה המטבח שלכם מושפע מהידיות וממוצרי הפרזול שיש בארונות. כל מטבח יכול לקבל טוויסט יוקרתי עם ידיות עשויות זהב או פליז. מבחינתכם מדובר בשדרוג משמעותי, שאינו עולה הרבה כסף.

צבע

דרך נוספת לעצב מטבח יוקרתי מבלי לשבור את מסגרת התקציב, היא לשנות את הצבע הקירות. לרוב הצבעים השולטים בו יהיו רכים והרמוניים ולא יהיו ערבובי צבעים. כמו בכל חלל אחר בבית, גם במטבח חשוב לבחור את הצבעים המתאימים ולקחת בחשבון את כמות התאורה הטבעית שחודרת לחלל. תוכלו "לשבור" את המונוכרומטיות בעזרת אביזרים בצבעים. אפשר לבחור בצבע אחיד לכל האביזרים או לשלב כמה גוונים ותתי גוונים מאותה משפחה.

כלים ואביזרים

כלים ואביזרים לאירוח במטבח ניתן לבחור את הגלוי ואת הנסתר. את מה שבוחרים שיהיה גלוי כדאי לבחור בקפידה. כיום יש מגוון רחב של כלי מטבח ואירוח מעוצבים שיראו כלפי חוץ דרך כוורות שקופות או על מדפים. קנקנים בשיק מודרני, כלי אמייל או מלמין במראה עכשווי, סט צלחות או כוסות מפורצלן עדין שמתחבר מאוד למראה המטבח היוקרתי.

טקסטיל

אמנם במטבח הטקסטיל הוא מועט אך יש ביכולתו לשדרג את מראה המטבח בהתאם לפריטים שנבחר. הוספה של וילונות יאפשרו לנו להנות מפרטיות וגם לסנן את קרני השמש. הם ממסגרים את החלל וקיימים במגוון רחב של עיצובים. בחירה של ריפוד לכיסאות הבר, מגבות מטבח מפשתן או פיקה בשלל סגנונות וגוונים וכן שטיחים עם הדפסים ועיטורים שמוסיפים נגיעה אופנתית.