פרופיל תאורה ויתרונותיו בעיצוב הבית

בשנים האחרונות נראה כי הביטוי פרופיל תאורה הוא הכוכב העולה בכל מה שקשור לתאורה ולעיצוב הבית והאמת, שלא לחינם הוא זוכה לכל כך הרבה אהדה ואהבה. פרופיל תאורה מספק לנו תאורה מרשימה מבחינה עיצובית, מספק תאורה עוצמתית במיוחד וקל מאוד להתאים אותו לכל סגנון עיצוב ביתי – לא משנה אם הבית שלכם כפרי או מודרני, פרופיל תאורה מתאים בדיוק בשבילכם.

 

ניתן להשתמש בפרופיל תאורה למגוון רחב של שימושים בכלל חלל בו תבחרו – הוא יכול לסייע לכם בשטיפת אור חזקה למטבח או לחדרים הרטובים בבית, ובנוסף הוא יכול לשמש לכם כתאורה נסתרת בתוך ארון או קיר עם יכולת הדגשת קווי מתאר של מבנה או סתם להחמיא לפריט ייחודי בבית.

 

פרופילי תאורה עשויים בדרך כלל מאלומינים. מדובר בחומר קל מאוד, אך עם זרת חזק וגמיש והוא נוח מאוד להתאמה בכל פינה בבית שלכם או בעסק שלכם. הוא מאובזר לרוב בנורות חסכוניות וידידותיות לסביבה מסוג לד, אשר מפיקות אוד חזק ויפה במיוחד במבחר גוונים ועוצמות.

פרופיל תאורה תלוי

פרופיל תאורה תלוי הינו גוף תאורה מעוצב בעיקרו, אשר לא מפחית מעוצמתו ומהאור הפונקציונלי אותו הוא מפיק. קיימים סוגים שונים של פרופילי תאורה תלויים במגוון רחב של סוגים שונים העשויים ממתכת אשר יכולים להשתלב באופן מושלם בסלון הבית, חדרי העבודה, המטבח, מעל השולח או בכל מקום אחר שתבחרו.

פרופילים תלויים מתאימים במיוחד בחללים בעלי עיצוב ליניארי אשר משדרים לוק יוקרתי, מבריק ונקי אשר עומד במבחן לאורך הזמן ומדבר בשפה מאוד עיצובית, גם ברמה המודרנית, גם ברמה הכפרית וגם ברמה התעשייתית.

 

פרופילי תאורה מסוג לגונה

סוג נוסף של פרופיל תאורה מדובר במיוחד הוא פרופיל תאורה לגונה צר, אשר משמש כגוף נסתר והוא בעצם אינו נראה לעין. הוא ממקום לרוב בארונות ומטרתו היא להאיר חפצים אשר נמצאים בתצוגה בתוך ארון לחפצי נוי, ארונות בגדים, או בתוך עמדת תצוגת לתכשיטים או פרטי אומנות שונים.

שימוש נוסף שתמצאו לפרופיל הלגונה הוא להארת משטחי עבודה. ניתן להסתיר פרופיל דק מאוד בתוך חריץ מתחת לארונות המטבח ובכך לשטוף את השיש או הדלפק באור חזק במיוחד.

ישנה אפשרות להשתמש בפרופיל זה בתוך חריצי תאורה דקורטיביים וליצור תחושת ניתוק בין הקיר לתקרה או בין הקיר לרצפה, דבר אשר מדרגיש את קווי המתאר של המבנה ויחמיא לפן האדריכלי שלו.

 

פרופילי תאורה בהתאמה אישית

אחת מהייחודיות הגדולות ביותר של פרופילי התאורה הן שהן ניתנות להתאמה באופן אישי בהתאם לדרישת הלקוח. הן קלות מאוד לחיתוך, גמישות במיוחד ויפות במיוחד.

השימוש בפרופיל תאורה תופס תאוצה בשנים האחרונות ונראה כי הוא ימשיך להאיר את ביתנו גם בשנים הקרובות. שלבו פרופיל תאורה בביתכם ותהנו מאור איכותי, עיצוב יוקרתי והרבה אור בבית.